Eerste Goddelijke Liturgie in onze eigen kerk

Vader Bernard en Vader Pius tijdens de Goddelijke Liturgie

Op zaterdag 1 april 2006, Gedachtenis van de Heilige Maria van Egypte en van de Heilige Makarios, abt,  mochten we voor het eerst een Goddelijke Liturgie vieren in onze eigen kerk.

Eerst celebreerde Priester Bernard Peckstadt de Kleine Waterwijding en zegende hij de kerk en het gebouw in.  De Goddelijke Liturgie concelebreerde hij samen met Priester Pius Pauwelyn van de Parochie van de Heilige Amandus te Kortrijk.  Op het einde van de dienst hield Vader Bernard, rector van deze parochie, een korte homilie over het belang van het kerkgebouw.

Vader Bernard met Beatrice

Na de Goddelijke Liturgie werd iedereen uitgenodigd tot een gezellige en uitstekend verzorgde receptie in onze eigen parochiezaal vooraan de kerk. Graag houden wij eraan allen te danken die ons hielpen bij de schilderwerken, het op netten en het inrichten van deze kapel.